Koleżanki i Koledzy
Komitet Organizacyjny Zjazdu będzie się starał potwierdzić indywidualnie Wasz udział w Zjeździe.
Muszą być jednak spełnione dwa warunki:
Zgłoszenie – trzeba wysłać, najlepiej pocztą elektroniczną, Formularz takiego zgłoszenia można znaleźć na naszej stronie internetowej – www.absolwenci-awf-warszawa.pl Na samej górze na banerze Zjazd Absolwentów znajduje się zakładka na zielonym polu pt. Zapisz się,należy w nią kliknąć, pojawi się wtedy prosty formularz zgłoszenia, który po wypełnieniu (też kliknięciem) należy wysłać.
Jeśli nie posługujecie się komputerem poproście o Pomoc znajomych lub dzieci. W wyjątkowych wypadkach można zgłoszenie przesłać listownie.
Tak wysłane zgłoszenie oszczędzi nam wiele pracy, co przy spodziewanych 2000 uczestników jest bardzo istotne.
Wpłata za uczestnictwo w Zjeździe powinna być dokonana na podane w Komunikacie Organizacyjnym konto, najlepiej jednocześnie ze zgłoszeniem, a więc ZGLASZASZ SIĘ – WPŁACAJ. Wtedy szybko potwierdzimy Twój udział. Nie będziemy jednak wysyłali potwierdzeń listownie, bo zwiększa to niepotrzebnie koszty. Przy wpłatach trzeba podać imię i nazwisko uczestnika (a nie wpłacającego) oraz rok ukończenia studiów. Wystarczy następujący zapis: Zjazd, Jan Kowalski (tu też nazwisko panieńskie u mężatek) 1979.
Jeśli chcesz zgłosić osobę towarzyszącą, która nie jest Absolwentem AWF, wypełnij formularz zgłoszeniowy tak jak dla siebie, ale przy jej nazwisku w nawiasie podaj (gość).